Dva víkendy v barvách podzimu a červeno-černé

29.10.2013 07:47

Je ostudné, jak jsem zanevřela na svůj blog, proto se teď pokusím o částečnou nápravu, tentokrát opět bez veršů, lebo není čas a básnická slina. Stručný program máte obrázkově (no vím, že nikoho asi moc nezajímá, co dělám o víkendech), ale moc ráda to připomenu alespoň sama sobě. A doplním si k tomu ještě pár zajímavostí. Bezprostředně po doběhnutí brněnského sprinterského přeboru po mém trochu uklouzaném výkonu v nebezpečných svazích brněnské buše jsem byla vyhlášena jako nový přeborník města Brna ve sprintu. Malá chybka pořadatelů se však vloudila a já jsem až s odstupem tří týdnů zklamanně zjistila, že čokoška s ořechama a šampaňské mi patřilo neprávem. Báro, máš obojí u mě ;-) (ikdyž originál už nebude ani jedno bohužel.) V sobotu pořadatelé ze Žabin uspořádali jihomoravskou ligu na middlu. Dávám 3 x áno - super terén, super stavba trati, super stánek s občerstvením. V neděli byl na pořadu tradiční Zhusta cup, letos již 26.ročník. Ten se skládá ze dvou částí, první scorelauf na cca 7 minut, druhá část je potom midlle chasing startem dle výsledků první části. Perfektně připravený závod, při kterém mě trochu zaskočil snad jen úplný úvod závodu, kdy byly mapy závodníkům rozhozeny neznámo kde, start nebyl v mapě standardně zakreslen trojúhelníkem a člověk se tak musel nejprve v mapě najít. Přiznám se, od totálního debaklu mě zachránilo okolní startovní pole. O víkendu 19.10 - 20.10.2013 jsme vyrazili na mistrovství v nočním OB k naším jižním sousedům. Kdo ví, jak moc miluju noční tréninky, jistě si dokáže představit, jak moc jsem se na tento den, nebo lépe noc, připravovala a těšila. Abych šla trochu tomu nočnímu štěstíčku naproti, nespoléhala jsem tentokrát na svou jeskyňářskou čelovku na tužkovky a raději si půjčila profi lampu od zkušenějších nočařů. Úvod závodu nebyl zlý (1.kontrola), ale od dvojky začlo světlo nepříjemně blikat až pak na šestce zhaslo úplně. Pro tentkorát jsem tedy skončila mezi u nás nepopulárními sportovci - diskaři. Na nedělní middle jsem se celá třásla, především trémou, neboť při denním OB už se člověk na světlo vymluvit tak nějak nemůže. Reparát však vyšel na jedničku a já se tak mohla radovat ze svého historicky prvního vítezství v celostátním AUT závodě. Takže takový byl vydařený dvojvíkend v odstínu žabiňácké červenočerné. 

 

 

 

 

 

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode