Nominaci na MS odzvonil gong, v Itálii poběžím královský Long!

06.06.2014 14:25
Kdyby mi někdo  před třemi lety  řekl, že se v roce 2012 podívám na ME, 2013 na MS a 2014 na ME i MS v OB, ťukala bych si pravděpodobně na čelo. Kdyby se mě teď někdo po srovnávacích závodech v Itálii zeptal, jak to s nominací vidím, odpovím mu, že toto je otázka příliš na tělo. Určitá zklamání tam jsou, nebudu lhát. Snad mohlo mi více štěstí přát. Ale smůla a neštěstí jsou jen výmluvy z vlastních chyb, sama vím, že mohla jsem běžet daleko líp. Jsem tak moc  ráda, že dostala jsem opět v mé longové schopnosti  důvěru, věřím, že se počátkem července s alpskou klasikou nad míru dobře poperu. Ještě větší radost mám však z nominace mužů. Proč? Že k nominaci hned na dvě disciplíny Milošovi zaslouženě gratulovat můžu. Tak nám na počátku července držte pěsti, ať má celý náš tým v Itálii to správné štěstí. 
 

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode