Od Evropy jen pár kroků, splněn jeden z mých cílů roku.

27.03.2014 13:27
Od mého posledního článku uběhlo zas několik málo chvil, zásadní změnou je snad však jen to, že splnil se mi můj dílčí letošní cíl. O minulém víkendu jsem se vcelku důstojně poprala s nástrahami nominačích závodů, a tak stejně jako před dvěma lety i letos na Mistrovství Evropy pojedu. Pro evropské nominačky v Doksech zvolila jsem neotřelou taktiku, zaběhnout svůj standard na dráze, ustát mapově middle a urvat rovinatou klasiku.Trojka na dráze mě letos kvůli silnému větru víc než jindy bolela, proto s časem a pěti body z ní jsem nakonec i spokojená docela. Druhý den se  běžela  mapově spíše jednodušší a poměrně rychlá krátká,  na mezičasech se tak projevila i sebemenší chybka, obíhačka či nevhodná zkratka. Nebýt v mém podání jedné dohledávkové a jedné postupové chyby, byla bych celkem spokojená, ale to je jen kdyby. Kláda mína čtyřicet od první Ivetky příliš lichotivá není, ikdyž, Ivet má teď fazošku jak hrom a věřím, že ji za 14 dní ve skvělý výsledek změní. Nedělní zážitek z klasiky mi pokazilo jen jedno hloupé rozhodnutí - a to, že vzít si propocovák na nominačky mě nic a nikdo nikdy nedonutí. Ve třech stupních a vytrvalém dešti už to ale pod dres něco vzít chtělo, kdybych víc přemýšlela, měla bych o trochu méně prozmrzlé tělo. Tak místo klasického zážitku a koncentrace na výkon řešila jsem spíše vodu a mráz, ale to mi v Portugalsku snad nehrozí, věřím, že tam mi to půjde na longu mnohem líp a snáz. Poměrně stabilně zvládnutné závody mi pak nakonec stačily k tomu, že jsem si z Doks vezla přímou nominaci domů. Navíc radost si můžu od středy užívát dvojnásob a naplno konečně, neboť atmosféru Evropy a věřím že i pěkné naše výkony si v Portugalsku budeme s Milošem užívat společně. 
Middle      mezičasy      mapa        GPS tracking
Klasika     mezičasy      mapa        GPS tracking
 
 
 
 

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode