Tradiční souboj na Kozákov

20.08.2014 21:49

..aneb Jak jsem dnes běžela jako drak, myslela jsem, že jsem první a nebylo to tak.  

Náš tradiční souboj je tradiční hned z několika úhlů pohledu. Běháme ho  v létě,  po červené na Kozákov a s bráchou jsme ho běželi prvně už šest let dozadu. Startuje se intervalově, vždy dle výsledků a se ztrátou z předchozího roku, ten pomalejší startuje první, zatím pokaždé já jsem byla ta zpět o pár kroků. Profil je překvapivě naprosto stejný rok co rok, v kopci najdou se i rovinky, kde je třeba protáhnout trochu krok. Pěšina je plná kořenů, narazíte i na schůdky, vyjímkou nejsou kdejaké jiné zpomalující lahůdky. Trať jenom 2,3km měří, zato převýšení se bez tří metrů rovných tři sta často běží stěží. Dnes jsme se na startu hned ve čtyřech sešli a všichni jsme se v cíli do doběhu jedné minuty vešli. Ale popořádku..první jsem jak už bylo řečeno vyrazila já opatrným pomalejším během, mínu za mnou Víťa, ikdyž prý by závod běžel o dost radši opačným směrem. Další půl miny za Víťou pak vyběhl Kuba, s handicapem tři míny na mě to začal do kopce Miloš doslova rubat. Na trati se nic moc extra nedělo, principem totiž bylo se v cílové rovince potkat, aby nás to finishovat přimělo. Podle mých pravidel jsem vyhrála,  podle pravidel ostatních jsem prý ani na bedně nestála. V každém případě další vylepšení našich osobáčků těší, a příští rok ten kopec nebude přece o nic těžší. Jen traťový rekord Mildy bude se nám zbytku překonávat stěží, krom Miloše těch 14:10 nikdo z nás jen tak nepoběží. Každopádně potrénujem,uděláme další výkonostní skok a vylepšíme své osobáčky i  příští rok.

Neoficiální výsledky ostatních dle časů:                    Oficiální výsledky Mišky:
1. Milda         14:10                                                    1. Miška          0:00
2.Kuba          15:57                                                    2. Milda        + 0:08
3.Víťa            16:49                                                    3. Kuba        + 0:25    
4. Miška         17:02                                                    4. Víťa         + 0:47  

 

  

 

 

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode