Zlatá neděle plná emocí!

02.10.2013 14:21
Tentokrát bez veršů a stále plná emocí jen stručně shrnu, jak moc si vážím zlata, které jsme v neděli společně vybojovali. Děkuji Vám všem za skvělé výkony, které všechny do jednoho přispěly stejnou měrou  k našemu společnému přání, k našemu společnému cíli - stát se po dvou letech opět Mistrem České republiky v klubech! Díky všem!!!
 
Po mistrovství Evropy v ROB jsem tě Martine očekávala ve skvělé formě. Věřila jsem, že problémy se čtením kódů jsou už dávno tatam,že občasné zmatky dokážeš už bravurně ustát. Věřila jsem zkrátka, že pokud máme na prvním úseku tebe, bude druhý úsek do lesá vyrážet na samé špici pelotonu.
Luci, vím, že tě těsně před mistrovstvím trápila nemoc a nebyla sis ještě ve středu jistá, zda-li vůbec do víkendových závodů nastoupíš. Ve středu ses zdála být dostatečně fit, v ten moment nikdo z nás nezapochyboval, že svůj úsek zvládneš na výbornou. Jsi velký srdcař a bojovník, a ukázala jsi nám a především sama sobě, že se umíš porvat o výsledek jako lev, přestože tě tělo zrovna neposlouchá. Jsi prostě Xena!
Dane, smůla v podobě podvrtnutého kotníku znamenala pro mě velkou neznámou. Panovaly u mě především obavy o tvé zdraví. Kamenitý terén v Jablonci tomu příliš nenahrával, ty jsi však dokázal, že stejně jako Lucka jsi velký srdcař a bojovník. Jestli si někdo zasloužil  tohle zlato nejvíc, pak jsi to právě ty. Jestli mám před někým smeknout, pak jsi to ty. Podřídil jsi tomuto dni vše a máš můj obrovský respekt a dík.
Ivčo, ty jsi pro mě vždy obrovská jistota, že na tvém úseku nenakoupíme. Jsi pro mě špičková orienťačka a je v tobě mnohem víc, než si dokážeš představit. Je pro mě čest být s tebou v jednom družstvu. Jen mi je občas líto, že své emoce příliš skrýváš. V neděli u  koridoru jsem však v tobě snad poprvé zahlédla, jak  doopravdy šťastná a dojatá jsi. Ani nevíš, jak moc ti sluší ve tváři úsměv. Kéž by se tato zlatá neděle pro tebe stala novým impulsem!
Pavle, u tebe použiji citát Jindry Kořínka z videa..ty voe, to mě po..:-). Ty jsi prostě ďábel, který dokáže nemožné. Přestože ses do reprezentačního výběru dospělých nikdy nepodíval, jsi schopen předvést výkon špičkové úrovně.  Z mého pohledu jsi přinesl právě ty ten obrat, kdy  bronzová medaile začala mít zlatý odlesk. Klobouk dolů, máš můj obrovský obdiv.
Před svým úsekem jsem byla v plné euforii. Miloš je mou velkou inspirací a v momentě, kdy předával Evičce na prvním místě s luxusním náskokem byl můj cíl jasný: dnes chci podat stejně skvělý výkon jako on. Cítila jsem se najednou strašně silná a uvěřila, že dnes dokážu předběhnout v lese kohokoliv. Navíc mi přálo i štěstí v podobě kratší farsty. Byl to skvělý pocit. Má náprava chyb z loňského roku i sobotních štafet se podařila na výbornou.
Před dvěma lety ses Olafe nechal slyšet, že ses o naše historické zlato nezasloužil a pouze ses vezl na zlaté vlně. Letos jsi sváděl souboj s velkým borcem Kodym, který  navíc v sobotu potvrdil svou skvělou podzimní formu. Bylo mi jasné, že tě čeká těžký boj a ty jsi nám dokázal, že v tobě máme tu pravou týmovou oporu.
Tak tohle byl, je a ještě nějaký ten čas bude můj zlatý víkend v Jablonci!
A jak to viděli mí zlatí kamarádi a spolubojovníci? O tom se už hodně brzo dočtete na www.tur.cz. Dojmy už jsou dávno na papíře, teď už jen čekám, až mi hacker stránek dovolí přístup a tím možnost podělit se o zážitky zlatých Turnováku s vámi všemi :-).
 
 
 
 
 

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode