Už jen 9 dní a splní se mi letošní sen, devátého července mám svůj longový den.

01.07.2014 00:31

Nechci vás zas nudit svými veršovanými slohy, jediné, co vám chci vlastně říct  je, že ready pro MS jsou má hlava i mé nohy. Shrnu tak svou závěrečnou přípravu jen krátce. Tedy, má závěrečná příprava probíhá poměrně hladce, konkrétně úterý až pátek minulého týdne  hodila jsem pět mapových fází v alpském lese. Proč? Trénink v českém lese mi stejnou přípravu nikdy nepřinese.  Mimo dvou volnějších fází byly i tři rychlejší - štafetové úseky, zkrácená a volby postupu - a přiznávím, že při volbách měla jsem už žaket po několikátém výškovém výstupu.  Krom toho zajímavé byly ještě každodenní obědy i večeře o pěti chodech, a upřímně, lezlo se mi po nich o dost hůř  nahoru po  schodech.  V tomto týdnu čekají mě už jen dvě těžké fáze, jednou kopce na maximum a lesní úseky, tentokrát vyhnu se před MS  atletické dráze. Intenzivní tréninky v posledních týdnech chodím nadoraz a ty volné  ještě více chladím, zdá se mi, že tak o něco více formu ladím. Věřím, že to mi přinese ten správný klid, který potřebuji ve středu devátého na startu mít. Přidaná hodnota k tomu už je jen trochu toho štěstí. Tak nám kdyžtak můžete držet i Vaše pěsti. Nejdřív v sobotu, kdy Miloš má svůj sprintový den,ve středu splní se pak mně longový sen,a šance fandit Mildovi bude ještě jedenáctého v pátek, kdy v programu má své místo middlový svátek. Společným fanděním dopomůžeme pak našim borcům a borkám třeba k tomu, že povezou si  z nějakých těch štafet cenný kov domů. Myslete na nás, bude to boj. Tož o víkendu Itálie ahoj!

        Plán závěrečné přípravy

        24.6.     mapa 60' NI                                             

        25.6.     D - motýlky  60' SI 

                     O - volby postupů 2 x 35' VI s MK 2 x 15'          

        26.6.     Zkrácená klasika závodně 58'                         

        27.6.     Štafetové úseky 3 x 12' VI, 1 x volně              

        28.6.     regenerační běh                                         

        30.6.     Kopce 5x1' nadoraz                             

        1.7.       regenerační běh

        2.7.       D - rovina Apčko 40'   

                     O - 40' střídačka cesty - terén

        3.7.       úseky v těžkém lese hustníky, těžká podložka 6 x 4' naplno

        5.7.       pocitově volně cesty nebo lehčí terén

        6.7.        Model - 30' rychle, zbytek volně

        8.7.        Rovinky, ABC   

                  

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si web zdarma!Webnode