Zimní tréninková příprava

09.02.2015 22:51

To byla ještě delší než dlouhá doba, ale psát tak často jako přes sezónu zkrátka nebylo moc třeba. Tak jen stručně shrnu, jak na tom jsem, jak se mám a co se u mě změnilo. Jsem zdravá, šťastná, stále zamilovaná, tedy z toho nejdůležitějšího to nic nebylo. Změnila jsem trochu svůj zimní tréninkový styl, nově piluji hodně běh terénem a technický mapový dril. Možná si nezaběhnu na dráze osobák v míli, zato v terénu mi nebudou tak rychle docházet síly. Nebudu už tak třeba dělat zkraty a chyby, co dělala jsem dřív. A zimní mapová příprava od Mildy (ale i dalších - mamka, Pekka, Marťan, celý Borcup tým..) bude mít určitě také pozitivní vliv. Dík těmto specifickým tréninkům tak mapa a těžký terén nebudou  mé slabiny, ale mé zbraně.A závěrem už jen důvod, proč vlastně tohle všechno píši - že chci ještě jednou všem poděkovat  za ně.

 

                      

 

Kontakt

Miška Omová

miska.omova@seznam.cz

+420 774 580 464

Vyhledávání

Miška Omová © 2013 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode